Havacılığın Başkenti Eskişehir'den Sevgiler

2005 Fotoğrafları

2004 Fotoğrafları

Diğer Fotoğraflar

Eskişehir Model Uçak Mail Grubuna Üye Olun...

Powered by groups.yahoo.com

Modelci Destek Hattı

FOTOĞRAFLAR - 2010

03 Ocak 2010 - ESHAVK Yeni Yerine Taşındı

Eskişehir Havacılık Gençlik ve Spor Kulübümüz Osmangazi Üniversitesi Bademlik Kampusündeki Endüstri Mühendisliği binasının zemin katındaki geniş bir odaya taşınmıştır. Diğer binadan 4 odalı yerimizden farkı, yeni yerimizde daha geniş bir atölye bölümümüz ve bunun yanında yine kullanabileceğimiz 4 tane odamız bulunmasıdır.

30 Aralık 2009 Çarşamba akşamı kulüp yerimizin ilk etap eşyalarını zaten taşımıştık. Çarşamba akşamı ben, Ömer, Mike, Şeref, Gürkan, Murat, Haluk, Hüseyin, Batuhan ve Suat beyler taşınmada yardım ettik.

Bu pazar taşınmada ben, Hayrettin, Şeref, Haluk, Hakan, Gürkan ve Murat beyler yine elimizden geleni yaptık.

Haftaya taşınması gereken bir tek oturma grubu koltuklar kaldı. Bunları da taşıdık mı artık yeni yerimizde faaliyetlerimize devam edebileceğiz.

Taşınmada yardımı dokunan herkese teşekkürler.

3 Ocak gününden Fotoğraflar

20 Ocak 2010 - ESHAVK Açılış için hazırlık toplantısı yaptı

ESHAVK'ın yeni atölyesinde bir toplantı. 27 Ocakta yapılacak açılış töreni için yapılacak hazırlıklar hakkında görüşler alınıyor.

20 Ocak akşamından birkaç fotoğraf

24 Ocak 2010 - ESHAVK'ta yeni binanın açılışına 3 gün kaldı

ESHAVK'ın yeni yeri son sürat hazırlanmaya devam ediliyor. Düzenleme çalışmalarına katılanlara sonsuz teşekkürler.

Çalışmalardan birkaç fotoğraf

27 Ocak 2010 - ESHAVK-HEZARFEN Buluşması ve Yeni Merkezin Açılışı

ESHAVK-HEZARFEN işbirliği ile ESOGÜ Bademlik kampusünde sürdürdüğümüz ESHAVK faaliyetlerimizin daha verimli geçeceğini umduğumuz yeni merkezimizin açılışını, 27 Ocak 2010 Çarşamba akşamı saat 20:00'da gerçekleştirdik.

Gecede gösterimi yapılan "geçmişte yapılanlar ve gelecekle ilgili planları" içeren sunuma Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Hezarfen Havacılık ve Eskişehir Havacılık Gençlik ve Spor Kulübünden çok sayıda kişi katıldı.

Yeni çalışma binamızın hayırlı olmasını diliyoruz.

27 Ocak Buluşmasından fotoğraflar (Fotoğraflar Yavuz D.)

27 Ocak Buluşmasından fotoğraflar (Fotoğraflar Şeref E.)

31 Ocak 2010 - ESHAVK Uçuşları

Bu pazar hava biraz kapalı da olsa yağıştan evvel uçma şansı bulduk. Mike abimiz ve ben birer uçağımızla uçuşa gittik. Kadir abi, Gürkan, Ömer bey ve Murat ta bizlere eşlik ettiler.

Mike abinin elevatör kontrol hornu Gürkan'ın bir kafa darbesi ile kırılınca Mike abi uçuş yapamadan uçağını toplamak zorunda kaldı. Ben de 2 sorti bizim 1 sorti de Murat için uçuş yaptım.

Daha sonra Ömer beyin fabrikasına çay içmeye gittik ve bol bol sohbet ettik.

Pazar uçuşundan birkaç fotoğraf

14 Şubat 2010 ESHAVK Uçuşları

Bu hafta havanın uygun olması ile saat 11.30'da Muttalip çayırında buluştuk ve uçuşlarımızı yaptık. Daha sonra hep beraber Ömer beyin fabrika sahasına giderek geçtiğimiz çarşamba görüşülen "Karaçığan Fabrika bölgesindeki Alternatif Uçuş Sahası"nı yerinde inceledik.

Ömer beyin sıcak yaklaşımı ve kulübümüzün değerli üstadlarının incelemesi ile konu biraz daha olgunlaştı. Hatta öyle ki ben, Ömer, Berk, Murat, Kadir, Şeref ve Hayrettin beylerle beraber elektrikli planör ve uçaklarımızı da uçurarak sahayı deneme şansı bulduk (2 planör ve 1 uçakla hep beraber uçtuk).

Önümüzdeki haftalarda sahaya pist yapılması düşünülen yerin tespiti, işaretlenmesi ve alanın düzeltilmesi çalışmalarına başlıyoruz. Aynı anda Hayrettin bey de sahanın kulübümüz için kullanımı konusunda resmi prosedürleri takip edecek.

Geçtiğimiz çarşamba akşamı toplantımızda konuyu bir proje halinde sunduktan sonra kulübümüz değerli üyelerinin sahayı incelemesi ve Ömer beye sahanın kullanılması konusunda olumlu yaklaşımından dolayı teşekkürü bir borç bilirim. İnşallah uçuşlarımızı daha rahat yapabileceğimiz bir yer olur ve uzun soluklu burayı kullanabiliriz.

Pazar Uçuşlarından ve Alternatif Uçuş sahasından Fotoğraflar

20 Şubat 2010 ESHAVK'ta bir yenilik

20 Şubat cumartesi Murat'la buluşarak ESHAVK yeni binasına gittik. Muratın ESOGÜ Bilgi İşlem merkezinden aldığı yeni IP numarası ve ayarları ile yeni atölyemize internet hattı çektik. Artık ESHAVK'ta internete bağlanabileceğiz.

Bu işlemleri yapmak için eski binamızdan internet kablosu almamız gerekiyordu. Gittiğimizde bir şok yaşadık. Geçen hafta eski binanın çatısında binanın boruları patlamış ve "2 gün" boyunca fark edilmemiş. Tüm binayı su başmış vaziyette gördük. Zor da olsa Internet kablosunu alabildik ve yeni yerimize giderek tesisatı çektik.

Eski binadan şok görüntüler. İyi ki yeni yerimize taşınmışız. :))

21 Şubat 2010  ESHAVK Uçuşları

Bu pazar yine Ömer beye misafir olduk ve fabrika sahasında buluştuk. Yağmur yağdığı için 15 dakika yağmurun dinmesini bekledikten sonra elektrikli modellerimizle uçuşlarımızı yaptık.

Buji kızdırıcı çalışmadığı için  patlar motorlu uçak uçuramazken, şiddetli rüzgarın başlaması diğer uçuşlarımızı da kısa kesmek zorunda kaldık.

Kulüpten aldığımız tahta kazıkları yapılması düşünülen model uçak pistinin işaretlenmesi için kullandık. Önümüzdeki günlerde Caterpiller dozerle pistin düzeltilmesi çalışması yapılacak.

Daha sonra Ömer beyin ofisinde oldukça kalabalık bir grupla sohbete daldık. Bu hafta son ayların en yüksek katılımı oldu. Katılımcılar YAVUZ D., KADİR İ., HALUK A., YUNUS K. ,HÜSEYİN B., GÜRCAN H., MURAT Y., ŞEREF E., ÖMER K., GÜRKAN Ç., BATUHAN Ç., SERDAR C., EMRE E., VANER V.

Tüm katılanlara teşekkürler. Önümüzdeki haftalarda da aynı katılım sayısı ile uçuşlar yapmak dileğimle.

24 Şubat 2010  ESHAVK Tam Gaz Çalışıyor

Bu çarşamba kulüp buluşmamızı her zamanki gibi çarşamba akşamı gerçekleştirdik.

Daha önceden tanıştığımız ve Muttalip çayırında uçuşlarımıza katılan Yunus bey bu hafta ilk kez kulüp yerimize geldi. Aynı zamanda ESHAVK Yahoo grup mailde yazıştığım Metin arkadaşımız da bu hafta bizlere katıldı. Kendilerine buradan tekrar Kulübümüze hoş geldiniz diyoruz.

Bu çarşamba akşamı yeni yerimizde tam gaz modellerimizi yapmaya devam ettik. Yunus ilk ziyaretinin anısına kulübümüze bir jest yaparak pasta ile içecek getirmiş. Atölye çalışmamıza ara verdik ve pastamızı kolamızı bir güzel tükettik. Yunus'a teşekkürler.

Bu haftadan bir kaç fotoğraf. İyi seyirler.

24 Ocak 2010 Çarşamba, ESHAVK'tan Fotoğraflar

26 Şubat 2010 ESOGÜ Hezarfen Havacılık Kulübü

Eshavk Yönetim Kurulu üyemiz Murat Yağan bugün ESOGÜ Hezarfen Havacılık Kulübünü ziyaret etti. Kulüpte üniversite öğrencilerine yardım eden Aytaç'la beraber çalışmalara katılan Murat daha sonra ESOGÜ ahşap atölyesine giderek kulübümüz için hazırlanan masaları yeni atölyemize götürdü.

ESOGÜ Hezarfen Havacılıktan Fotoğraflar

28 Şubat 2010 ESHAVK'tan 2 Pazar Etkinliği

28 Şubat 2010 pazar günü saat 11:30'dan itibaren Muttalip çayırında buluşarak Radyo Kontrollü Model Uçuşlarımızı yaptık. Yağış yoktu ama rüzgar ve soğuk bizi biraz zorladı.

Uçuştan Fotoğraflar.

Pazar gününün ikinci etkinliği ise TEI'de yapılan bir toplantıya katılmamızdı. TEI'nin 25. kuruluş yılı kapsamında sosyal faaliyetlerin canlandırılması amacı ile fabrika çalışanlarının katılacağı bir havacılık kulübünü faaliyete geçirdiğini öğrendik. Kulübün ilk toplantısında ESHAVK olarak bizlerde oradaydık ve Murat Yağan Statik modelcilik hakkında, Kadir İstifçi de Radyo Kontrollü Modelcilik hakkında TUSAŞ'lı katılımcılara değerli bilgiler verdiler. Yeni Havacılık kulübünün çalışmalarında başarılar diliyoruz.

TEI Havacılık Kulübü Toplantısından Fotoğraflar

9 Mart 2010 RedBull Flugtag Yarışma Toplantısı

9 Mart 2010 Salı akşamı Kahve Dünyasında acil bir toplantı düzenledik. Mayıs ayında yapılacak Redbull Flugtag yarışmasına başvuru hakkında yaptığımız toplantıya Kadir İstifçi, Murat Yağan, Hayrettin Topel, Şeref Erkara, Yavuz Dal, Gürkan Çolak katıldı.

Yarışma başvuru seti incelendi. Kadir abinin konuya ilişkin hazırladığı projesi üzerinde çalışma yapıldı.

10 Mart 2010 ESHAVK Çarşamba Buluşması

10 Mart Çarşamba akşamı çok kalabalık bir buluşma gerçekleştirdik. 2 hafta önce ziyaretlerine gittiğimiz TEI Model Havacılık kulübü üyeleri bu hafta bizleri ziyarete geldiler. Kulübümüzde kendilerine model uçak hobisi hakkında bol bol bilgi aktarmaya gayret ederken atölye çalışmalarımıza da devam ettik. Buluşmadan Fotoğraflar

21 Mart 2010 ESHAVK Uçuşları

Bu pazar havanın güzel olması ile yüksek katılımlı bir buluşma yaşadık. 15'ten fazla model bugün uçuş yaparken bunun iki katı da seyircimiz vardı. Bu güzel hafta sonu buluşması için herkese teşekkürler. Uçuştan Fotoğraflar

28 Mart 2010 ESHAVK Uçuşları

Bu pazar şiddetli rüzgara rağmen yüksek katılımla uçuşlarımızı gerçekleştirdik.

Uçuştan Fotoğraflar 1

Uçuştan Fotoğraflar 2 (Suat beyin makinasından)

4 Nisan 2010 ESHAVK Uçuşları

Pazar günü havanın güzel olmasıyla yüksek katılımlı bir uçuş geriçdik. Bu hafta 1 Patlar motor uçak, 1 Elektrikli uçak, 1 planör kırıma uğrarken, birkaç uçak ta hafif hasarlı kırımlar yaşadı.

10-11 Nisan 2010 F3J Eurotour/Soarist Cup 2010

Bu haftasonu F3J Eurotour planör şampiyonasının ilk ayağı olan Soarist Cup 2010 yarışlarına katılmak için İstanbul Rivadaydık.

Yarışmaya Ankara, İstanbul ve Eskişehir'den bir araya gelen arkadaşlarımızla takım halinde katıldık. "Anatolians" isimli takımımızda Ben "team manager" olarak, Kadir İstifçi de "yarışmacı pilot" olarak katıldı.

Ayrıcı yarışmaya kulübümüzden Hayrettin, İsmet, Murat ve Haluk beyler izleyici olarak katıldılar. Murat boş durmadı ve bir takıma towman'lik yaptı.

Yarışmada Çekilen fotoğraflar için aşağıdaki linklere tıklayınız.

F3J Eurotour 2010, İstanbul,

Fotoğraflar 1 (Yavuz D.)

Fotoğraflar 2 (Murat Y.)

Fotoğraflar 3 (Hayrettin T.)

Yarışma Roundları

17 Nisan 2010 F3j Clinic

17 Nisan Cumartesi akşamı, Ben, Haluk ve Murat Yağan'la Kadir abinin atölyesindeydik. Benim servoları kırık superstar ve Haluk Aykol'un yeni Pike Plus Planörünü hazırladık.  Kadir abiye ev sahipliği ve yardımları için teşekkürler.

18 Nisan 2010 Eshavk Uçuşları

Pazar günü saat 10.00'dan itibaren uçuşlarımıza başladık. İlk saat yağmurla geçti. Daha sonra hava her geçen saat düzelerek güzel bir gün geçirmemizi sağladı.

25 Nisan 2010 Eshavk Uçuşları

Hafta sonu Muttalip çayırında uçuşlarımızı yaptık. Patlar motorlu uçuşların yanında 2 metre planör antrenmanı da yaptık. Ancak Havaalanı kavşağı köprü çalışmaları başladığından, piknikçi ve direksiyon eğitimi için gelen vatandaşlardan dolayı uçuş alanımız oldukça daraldı ve alan içinde hareket kabiliyeti düştü.

Ardından çarşamba günü yapılacak olağan genel kurul toplantısı için kulüp binasına ben, Murat, Haluk ve Gürkan arkadaşlarımızla giderek hazırlıklar yaptık.

28 Nisan 2010 Eshavk Olağan Genel Kurulu Yapıldı

ESHAVK Olağan Genel Kurulundan Fotoğraflar

01 Mayıs 2010 Musaözünden Fotoğraflar

1 Mayıs cumartesi günü gittiğim aile pikniğinde elektrikli modelim Hawk planör ile slope ve termal uçuşlar yaptım.

Kulüpten arkadaşımız Yunus ta 1 sıra yanımızdaymış. Planörün motor sesi ile o da yanıma geldi ve uçuşlar yaptık.

Musaözü piknik alanından yamaç ve termal uçuş fotoğrafları

02 Mayıs 2010 Eshavk Uçuşları

2 Mayıs pazar günü Muttalip Çayırında uçuşlarımızı yaptık. Uçuştan Fotoğraflar

09 Mayıs 2010 Eshavk Uçuşları

9 Mayıs pazar günü Et kombinası yan sahada uçuşlarımızı yaptık. Uçuştan Fotoğraflar

16 Mayıs 2010 THK İnönü Tesislerinde Eshavk Uçuşları

16 Mayıs 2010 Pazar günü THK İnönü Tesislerinde Model Uçak uçuşlarımızı yaptık. Katılımcılara teşekkür ediyoruz. Uçuştan Fotoğraflar

18 Mayıs 2010 ESHAVK Neo AVM'de...

THK'dan gelen davet ile ESHAVK ekibimiz salı akşamı NEO AVM'de buluşarak model uçak ve planör sergisi hazırladı. THK'dan da bir yelken kanadın asıldığı sergi 1 hafta boyunca sürecek. Uçakların asılmasında yardımcı olan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz.

Sergi Hazırlıklarından Fotoğraflar

23 Mayıs 2010 ESHAVK Uçuşları...

Pazar günü ESHAVK ekibi Muttalip Et kombinası yanındaki sahada uçuşlarını yaptı.

Uçuştan Fotoğraflar*

Uçuş Videosu

30 Mayıs 2010  ESHAVK Bursa 2 metre Planör Yarışındaydı.

30 Mayıs pazar günü ESHAVK ekibi olarak Bursaya yarışmaya gittik. Pendik Sportif Havacılık Kulübünün organize ettiği ve Bursalı modelcilerin ev sahipliğini üstlendiği yarışmada Hayrettin Topel fly-off uçuşları sonucunda 4'üncü olurken ESHAVK-1 VE ESHAVK-2 takımlarımız da 4'üncü ve 5'inci olmuşlardır.

Yarışmaya Kadir abinin oğlu Arda İstifçi de en küçük sporcu olarak katıldı. Arda başarılı uçuşları ve iniş puanları ile herkesi takdirini aldı.

Tüm ekibimizi gönülden kutluyoruz.

Yarışmadan Fotoğraflar

02 Haziran 2010 ESHAVK Kulüp Buluşması

Bu hafta yine kulüpte buluşarak modellerimizi yapmaya devam ettik. Kimimiz tamir kimimiz yeni model imalatındaydık.

ESHAVK Kulüpten Fotoğraflar

13 Haziran 2010 ESHAVK Pazar Uçuşlarımız

13 Haziran Pazar uçuşlarından Fotoğraflar

13 Haziran 2010 Gelişim Kolejinde Gösteri Uçuşları

13 Haziran pazar günü öğlen Muttalip mevkiinde model uçuşlarımızın ardından ben Gelişim Kolejine gittim. Kadir abimizin oğlunun okulunda önceden davetli olduğumuz şenlikte Kadir abi, Arda ve ben elektrikli planör ve patlar motorlu funfly uçaklarımızla 60x50 metrelik bir alan içinde kalkış-iniş yaparak gösteri uçuşları yaptık.

16 Haziran 2010 ESHAVK Kulüp Buluşması

Çarşamba akşamı ESHAVK Kulüp buluşmamızda bir araya geldik. Modelci arkadaşlar yoğun bir şekilde modellerini yapmaya devam ettiler.

ESHAVK'tan görüntüler

18 Haziran 2010 Edge 540 toplanıyor

Edge 540 uçağımın kaplaması çok hırpalanmıştı. Bu nedenli tüm kaplamayı sökmüştüm. Bunun yerine üstü boyanabilir bir bez kaplamayı uçağa uyguladım. Ardından temizlik, oto astarı, oto boyasını 2 kat uyguladım. Sırada şeffaf oto boyası var. Bu da uçağa vernikliymiş gibi parlaklık katacak.

Çalışmadan Fotoğraflar

20 Haziran 2010 ESHAVK Pazar Uçuşlarımız

Bu pazar bol termikli, yüksek skorlu planör ve model uçak uçuşlarımızı yaptık.

26 Haziran 2010 İnönü'de Microlight Uçuşlarımız

26 Haziran cumartesi yapılan planlama ile Kulübümüzün değerli üyelerinden Hayrettin abimiz microlight uçağı ile kulübüz üyelerine uçuş ziyafeti çektirdi. Hayrettin, Gürkan ve Haluk beylerin katıldığı uçuşlardın görüntüler için aşağıdaki linke tıklayınız.

İnönü Microlight Uçuşlarından Fotoğraflar

27 Haziran 2010 ESAHVK Pazar Uçuşlarımız

27 Haziran Pazar günü yaptığımız model uçak uçuşlarımızdan fotoğraflar

04 Temmuz 2010 ESAHVK Pazar Uçuşlarımız

4 Temmuz 2010 Pazar günü yaptığımız model uçak uçuşlarımızdan fotoğraflar

11 Temmuz 2010 ESAHVK Pazar Uçuşlarımız

11 Temmuz 2010 Pazar günü yaptığımız model uçak uçuşlarımızdan fotoğraflar...

11 Temmuz 2010 ESHAVK'ta Albatros İnşaatı

Kulübümüzün değerli üyelerinden Haluk Aykol hocamız ve Kadir İstifçi ağabeyimiz 2 metre planör yarışmalarında yarışmak üzere uzun zamandır minik öğrencilerle çalışmaktalar.

Bu çalışmaların bir gelişmesi olarak Haluk bey öğrencilerden Berkay Bör'le yarışmalarda kullanmak üzere bir 2 Metre Albatros Planörü inşaa etmeye ESHAVK'ta başladılar.

Berkay'ı tebrik ediyor, inşaatta kolaylıklar diliyor, Kadir ve Haluk beylere de teşekkür ediyoruz.

Berkay'ın Albatros İnşaatından Fotoğraflar

18 Temmuz 2010 ESHAVK Uçuşları

18 Temmuz 2010 Pazar günü yaptığımız model uçak uçuşlarımızdan fotoğraflar...

25 Temmuz 2010 ESHAVK Uçuşları

25 Temmuz 2010 Pazar günü yaptığımız model uçak uçuşlarımızdan fotoğraflar...

01 Ağustos 2010 ESHAVK Uçuşları

1 Ağustos Pazar günü yaptığımız model uçak uçuşlarımızdan fotoğraflar...

01 Ağustos 2010 ESHAVK Atölye çalışması

ESHAVK Atölyesinde 2 albatros inşaatı devam ediyor. Genç arkadaşlarımıza kolay gelsin. Fotoğraflar...

03 Ağustos 2010 -  Pil sarımı

Haluk beyin f3j planöründe kullanmak üzere aldığı eneloop pilleri lehimledim. Lehim işinden fotoğraflar.

15 Ağustos 2010 ESHAVK Uçuşları

15 Ağustos Pazar günü yaptığımız model uçak uçuşlarımızdan fotoğraflar...

2 Metre Planör Yarışması

İnönü THK Tesisleri

22 Ağustos 2010 - Pazar

PEMUK 2 Metre Planör liginin 2'ncisi yarışmasını ESHAVK olarak İnönü THK tesislerinde gerçekleştireceğiz.

Yapılacak yarışmada sizleri de aramızda görmekten onur duyacağız.

Yarışma Reglaman Sayfası

22 Ağustos 2010

2 Metre Planör Yarışması

İnönü THK Tesisleri

22 Ağustos 2010 - Pazar

Değerli arkadaşlar,

22 Ağustos 2010 pazar günün İnönü THK tesislerinde 2 Meter planör ligi 2. Yarışmasına ev sahipliği yaptık.

Yarışma için Tesislerini kullanıma açan THK yetkililerine ve özellikle THK İnönü Tesis Müdürü Hadi albayımıza, yarışmaya katkı sağlayan Alpata Şirketler Grubuna, Tuzcular AŞ'ye ve Ford Otosan İnönü Tesis Müüdürlüğüne teşekkür ediyoruz.

Yarışma öncesinde hazırlıklara yardımcı olanlara, yarışma sırasında bizleri yalnız bırakmayarak orada olanlara ve yarışma ardından toparlanma aşamasında
yorgunluğa ragmen canla başla çalışan tüm üyelerimiz ve arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyoruz.

Bu tip organizasyonlar bireylerle değil bir ekip çalışması ile oluyor ve bizler bu haftasonu bu ekip çalışmasını çok güzel gerçekleştirdik.

Ayrıca yarışmaya katılan ESHAVK-1 VE ESHAVK-2 takımlarımızı, dereceye giren arkadaşlarımızı ayrıca kutluyoruz. Eshavk-2 takımı takım üçüncülüğü kazanırken, Fly-off'a kalan Haluk Aykol 7'inci, Serdar Can Ferdi üçüncülük elde ettiler. Başarılarınızın devamını diliyoruz.

Eshavk'ın genç pilotu Arda İstifçi de yaptığı güzel uçuş ve iniş dereceleri ile bizlerin övünç kaynağı oldu. Tebrikler Arda.

Ve daha nice güzel organizasyonlarda hep birlikte olmak dileğimizle selam ve saygılarımızla.

Yavuz DAL

Yarışmayla ilgili Forum Sayfası

Yarışma Reglaman Sayfası

28 Ağustos 2010 - İnönü'de Microlight Uçuşları

28 Ağustos Cumartesi sabah 07:30-15:00 arası İnönü THK tesislerinde Hayrettin beyin microlightı ile uçuşlar yapıldı. Uçuşa Murat, Gürkan, Suat Ergen ve oğlu Onur katıldılar.

Uçuş Fotoğraflarının Video Derlemesi

29 Ağustos 2010 - ESHAVK Model Uçak uçuşları

29 Ağustos pazar günü Mutallip mevkiinde yaptığımız uçuşların fotoğrafları için aşağıdaki linke tıklayınız.

29 Ağustos Uçuşlarından Fotoğraflar

30 Ağustos 2010  - İnönü'de Microlight Uçuşları

30 Ağustosta yine İnönü'de buluştuk, Hayrettin beyin bir misafiri ve ben microlight uçuşu yaptık.

5 Eylül 2010  - ESHAVK Model Uçak Uçuşları

5 Eylül Pazar günü Muttalip merasında (Sarıcakaya yolu, Muttalip eski mezarlığının sağ tarafında) yaptığımız model uçak uçuş fotoğraflarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

10 Eylül 2010  - Kırantepe Hava Sporları Merkezi - Adapazarı

10 Eylül cuma günü günübirlik Adapazarı'ndaydım. Kuzenimin balkonundan bir de ne göreyim, yamaç paraşütü ile uçanlar ve süper bir tepe.

Bayram tebriki ve sohbetin ardından tepeye çıktık. Retro plane etkinliği ya da yapılacak buluşmalar için düzlük alanı olan , kuzey ve batıdan hakim rüzgar olduğunda uçuşa imkan veren bir yerle karşılaştık.

Uçurtma uçurtturdum. Çok güzeldi. Boş bagajımda bir elektrikli planör getirmediğime pişman oldum. Kuzenim tam bir havacılık tutkunu. Modelleri kırımlıydı. onları uçuramadık. Ama bir dahakine uçuracağız.

Fotoğraflar çektim.

Kırantepe Hava Sporları Uçuş Alanından Fotoğraflar

Havacılık tutkunu baba oğul, kuzenim İlhan ve oğlu Bora Anık.

12 Eylül 2010  - Pazar Uçuşu

12 Eylül pazar günü Haluk beyin yeni f3j planörünün test ve deneme uçuşlarını yaptık. Gitmişken Kadir abi ve ben de f3j planörlerimizi birkaç sorti uçurduk.

12 Eylül uçuşlarından fotoğraflar

24 Eylül 2010  - Yamaç Paraşütü

13-24 Eylül 2010 tarihlerinde düzenlenen yamaç paraşütü kursundan fotoğraflar için aşağıdaki linke tıklayınız.

2010/ 4. Dönem Yamaç Paraşütü Başlangıç Pilotu Eğitim Kursu Fotoğraf Albümü

26 Eylül 2010  - Eshavk Uçuşları

26 Eylül pazar günü Mutallip mevkiinde yaptığımız uçuşların fotoğrafları için aşağıdaki linke tıklayınız.

26 Eylül Uçuşlarından Fotoğraflar

03 Ekim 2010 - Eshavk Uçuşları

03 Ekim pazar günü Mutallip mevkiinde yaptığımız uçuşların fotoğrafları için aşağıdaki linke tıklayınız.

03 Ekim Uçuşlarından Fotoğraflar

24 Ekim 2010 - İnönü THK Tesislerinde Eshavk Uçuşları

İnönü THK tesislerinde yaptığımız uçuşlardan görüntüler aşağıdaki linktedir. Uçuş ve mangal gününe katılan tüm dostlara ve THK tesislerini kullanımımıza açan Hadi albaya teşekkür ediyoruz.

07 Kasım 2010 -  Eshavk Uçuşları

7 Kasım 2010 pazar günü yaptığımız uçuşlarda Bülent Yıldırım beyin çektiği fotoğraflara Picasa Web albümleri sitesinden ulaşabilirsiniz. Kendisine teşekkür ediyoruz.

11 Aralık 2010 -  Eshavk Bowling Buluşmasında

11 Aralık Cumartesi akşamı ESHAVK üyeleri eş ve çocukları ile Eskişehir Cosmic Bowlingte buluştular. Buluşmada sıcak sohbetin yanında bowling oynayarak bol bol eğlendik. Ardından kaybeden takım kazanan takıma Hallerde kahve ısmarladı. Ardından bazı arkadaşlarımız evlerine bazıları da eğlence mekanlarına gitti. Şeref abi ve eşi, Ömer abi ve eşi, ben, Haluk ve Murat beylerle biz de kokoreç yemeğe gittik.

Tadı damağımızda kalan bu tür buluşmaların devam etmesi dileğiyle...

Geceden Fotoğraflar

19 Aralık 2010 -  Eshavk Uçuşları

19 Aralık pazar günü ESHAVK ekibi olarak uçuşlarımızı gerçekleştirdik. Patlar, elektrikli uçak ve planörlerimizle yaptığım günün sonundan yine yüzümüz gülerek sahadan ayrıldık. Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.

Pazar günü mini 2 metre planör yarışması düzenledik. Benim emektar Albatros planörümle herkes 1 sorti uçtu. Uçuş ve iniş puanlarını aldık.

Mini 2 metre yarışında;

1. Kadir İstifçi 05;49,00 Uçuş + 90 İniş puanı = 439 puan

2. Haluk Aykol 03;25,00  Uçuş + 100 İnişi puanı = 305 Puan

3. Yavuz Dal 02;40,00 Uçuş + 80 İniş puanı = 240 Puan

4. Şeref Erkara  02;20,00 Uçuş + 0 İnişi puanı = 140 Puan

5. Murat Yağan 05;15,00 Uçuş + 0 İniş puanı = DSK.(inişte kumandayı bıraktı :))

Arkadaşlarımı tebrik ediyorum.

24 Aralık 2010 -  Melih'ten İnciler

Flytron ürünleri imalatçısı Melih yanlış lehim ve kablolama yaptığım fpv setimi düzelterek bana teslim etti. FPV uçuşları için tekrar start verebilirim. Teşekkürler Melih, teşekkürler flytron.com

Flytron Merkezinden Fotoğraflar

14 Aralık 2010 -  ESHAVK'ta F/F gecesi

14 Aralık çarşamba akşamı ESHAVK'ta gerçekleştirdiğimiz buluşmada Kadir abimiz yeni dizaynı Eses isimli serbest uçuş modelini atölyede bol bol uçurdu. Buluşmadan fotoğraflar ve Eses'in uçuş videoları için aşağıdaki linkleri kullanınız.

14 Aralık Çarşamba akşamından fotoğraflar

6- http://www.youtube.com/watch?v=w9vadpVHJeY

7- http://www.youtube.com/watch?v=k02tVV9a0gw

29 Aralık 2010 -  ESHAVK merkezinde buluşma

29 Aralık çarşamba akşamı kulüp merkezinde toplandık. Arkadaşlarımızla sohbet imkanı bulurken aynı zamanda model inşaatlarına devam edildi.

ESHAVK merkezinden fotoğraflar

Home | Forum |Fotoğraf | Video | Projeler | Linkler | e-mail

pistbasi.com sayfaları en iyi 1024x768 ekran çözünürlüğü (ya da üstü) ve high-color renk ayarı ile izlenebilir.
Internet Explorer 5+ ve/veya Netscape 4.6+ kullanmanızı tavsiye ederim.